Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

RSTS uspěla ve Zlaté koruně 2010 s novým produktem

Raiffeisen stavební spořitelna dosáhla významného úspěchu v soutěži Zlatá koruna. V Ceně veřejnosti se letos na bronzové medailové pozici umístil její překlenovací úvěr Helios, který se v soutěži s dalšími finančními produkty „utkal“ poprvé. Na stupních vítězů je Helios jediným reprezentantem produktů stavebních spořitelen. V první desítce nejoblíbenějších produktů nechybí ani tradičně úspěšná Nízká hyposplátka RSTS.

Úvěr Helios je prvním úvěrem na českém trhu vytvořeným speciálně pro financování fotovoltaického zařízení. S tímto úvěrem lze snadno získat levný a čistý zdroj elektrické energie pro svůj domov a splácet mohou klienti začít až tehdy, když je fotovoltaický systém již zkolaudován a začal jim šetřit výdaje za elektřinu.

„V RSTS jsme vždy kladli důraz na úsporná a ekologická řešení a těší nás, že nás veřejnost svým hlasováním pro Helios, součást naší komplexní a fungující podpory financování úspor energií, ujistila, že jsme se vydali správným směrem.“ říká Ing. Ondřej Kvasňovský z odboru marketingu a PR Raiffeisen stavební spořitelny a dodává: „Jsme také velmi hrdí na to, že si naše produkty získaly natolik širokou oblibu, že jsme letos v Ceně veřejnosti uspěli hned se dvěma.“

Zlatá koruna na svých stránkách soustřeďuje nabídku finančních produktů většiny poskytovatelů finančních služeb v České republice. Od roku 2003 pořádá soutěž, ve které se finanční produkty hodnotí a ty nejlepší získávají ocenění. Výsledky hodnocení pomáhají veřejnosti orientovat se v široké nabídce finančních produktů a motivují zákazníky k tomu, aby se zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů.

Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, ve kterém své nejoblíbenější finanční produkty prostřednictvím internetu a SMS zpráv volí veřejnost. Svými hlasy letos o nejoblíbenějších finančních produktech letos rozhodovalo 127 128 zástupců veřejnosti.

– red –



Čtěte také

marketing Konec roku se nezadržitelně blíží. Nenechte si ujít dvoutisícovou státní podporu ke stavebnímu spoření

marketing Raiffeisen stavební spořitelna zjednodušuje REKOpůjčku – klienti ušetří tisíce

marketing Pět mýtů stavebka: Co mate některé Čechy již čtvrtstoletí?

marketing Udělej si sám: Polovina Čechů rekonstruuje bydlení svépomocí

marketing Termín pro zaslání financí na stavební spoření aneb státní podpora v maximální možné výši

marketing RSTS připravila stavební spoření pro každého bez poplatků

marketing Akce společnosti Wüstenrot týkající se půjček na bydlení trvá až do závěru léta

marketing Státní příspěvek je možné čerpat u většího počtu smluv, maximální limit jsou ale dva tisíce